en till tequila

igår var jag ute och kalasade på stanleys med Mira och Jennifer. Dom kom till mig innan och snackade en jävla massa skit och drack lika mycket skit innan vi begav oss ner. Helt folktomt från början men allt eftersom att alkoholen började kicka in så blev det roligare och roligare. Det var en suverän kväll helt enkelt, jag och mira hamnade på "efterfest" hos några roliga typer och hade trevligt långt in på morgontimmarna! jag vaknade inte i min egen säng i morse om man säger så. Sov ca 3 timmar inatt så idag har jag och mira legat utslagna på min soffa hela dagen, Veronica och Klas fick gå och köpa kebab till oss. Nu känner jag för en väldigt lång dusch innan det är dags för lite mat och Big Brother tittande.
Jag har inte firat påsken ens det minsta lilla. Inget påskris, inget påskägg, ingen påskmat, ingenting! Det var min påskhelg det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0