desserter med stil!

nu är jag nyligen hemkommen efter möten med Grönsakshallen Sorunda och Servera. Vi skulle ju som sagt få lite inspiration om vad vi kan använda oss av ute på golfen i sommar. Vi fick en hel del smakprov där och även några med oss hem, bland annat fick vi smaka på svart vitlök, det kanske inte var en av det roligaste smakupplevelserna jag har varit med om, man åt en hel klyfta som smakade som seg lakrits med vitlöksmak eller nått sånt, inget vi kommer använda oss av om man säger så! Men det fanns massa olika spännande frukter, nötter och frön, och någonting jag gärna skulle vilja ha här hemma är alla olika essencer och textur pulver som kan vara roligt att trixa lite med när man bakar! Så fick jag ju också min nya dessertbok signerad av självaste författaren Daniel Roos!

Kommentarer
Postat av: Anna

Bläää vilken nasty brain du hade med på bild där...

2012-04-03 @ 21:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0