back to work!

nu känner jag att jag ligger efter i bloggen igen, det blir så ibland när jag har annat för mig eller helt enkelt är tom på fantasi. Men de senaste dagarna har jag haft ursäkter. För igår, tro det eller ej, var jag på en liten fika dejt med Mr M, sen var jag barnvakt åt elliot resten av kvällen!
Idag var jag tillbaka till jobbet, men det blev bara några timmars kontorsjobb, meny skrivning och mat smakande. Imorgon ska jag ut och jobba på vidbynäs där jag kommer stanna resten av veckan, på måndag slår vi upp dörrarna och nervositeten börjar krypa upp nu!
ikväll var jag bjuden på middag hemma hos Annis tillsammans med Jennifer.H. Det var supergod mat och supergod efterrätt! hade så himla trevligt, sånt tycker jag verkligen att vi borde göra oftare!
och så vill jag bara få in här på en liten kant att i helgen är jag bjuden på middags-dejt hos M, så himla spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0