argt inlägg

någon kom med önskemål om fler Thailand bilder. jag har liksom inte haft ork att fixa det eftersom att alla ligger inne på veronicas lilla dator och jag har inte hittat mitt USB. Men idag eftersom att jag fick det önskemålet så tänkte jag vara snäll, så jag lånade ett usb från jobbet, problemet var att det inte fanns tillräckligt mkt utrymme så jag fick inte över många av mina 560 bilder från thailand. Så då tänkte jag vara smart att maila dom till mig, men det gick typ med max tio i taget och det skulle ta alldeles för lång tid! Då tänkte jag vara ännu smartare och föra över dom först till minneskortet till kameran och sen över till datorn. Men på nått sätt så lyckades jag såklart sabba det också så det står att minneskortet är fullt fast det inte är några bilder på det! Jag blev så förbannad eftersom det hade tagit sån tid, så jag skrek ut alla tänkbara svordomar jag kunde tills mamma kom in hit och sa att om jag inte lägger av så blir jag arvlös. Åh det är så frustrerande.. de bilder jag lyckades få över är såklart dom jag redan lagt in på bloggen, lyckat. Och allt tack vare dig ida Jansson, TACK SÅ MYCKET! </3
alltså denhär bilden, jag var tvungen.. spana in spets kjolen och stringtrosorna på freaket till höger..

Kommentarer
Postat av: Anna

Åhhhh Thailand.....snyft....9 månader kvar.....

2012-04-24 @ 22:09:26
Postat av: ida

HAHAHAH, skrattar så jag gråter. du är fan bäst hahahahaha

2012-04-25 @ 20:54:51
URL: http://plusida.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0