another helg has gone

jag tycker att jag borde få någon slags medalj för att jag tar mig tiden och orken för att sitta här nu och skriva. men jag kan ju inte låta mina 20 trogna läsare vänta för länge....
i fredags blev det verkligen en hel dag. Direkt efter jobbet åkte ju jag och Jennifet till skärholmen för lite shopping, sen hade vi flera timmar att spilla på heron city innan Titanic skulle börja, jag kommer aldrig någonsin att tröttna på den filmen, kommer heller aldrig klara av att se på den utan att böla som ett barn. Fast tre timmar i en biostol känns i röven också så jag kanske böla lite pga smärtor också, det vet man aldrig.
Igår åkte jag hem till fina Ida Jansson som kom hem från englad över helgen. Där umgicks jag med massa fina tjejer innan vi gick ut och kalasade på the strip, lika kul som alltid! Hamnade även denna gång på efterfest hos nån figur med Johanna och hennes pojkvän med kompisar. Klockan verkligen sprang iväg så vid 4 delade jag, Manne och Gustaf på en taxi hem!
Idag har jag legat i sängen/soffan hela dagen. Jamie tvingade med mig till affären för att inhandla lite fet och äcklig lunch! Har aldrig känt mig så äcklig i hela mitt liv, för på strip igår så lyckades någon jävel spilla sin öl ner för hela min rygg och håret! Jag har fortfarande inte orkat duscha, fräsch som jag är. Lyckos min familj som har umgåtts med med mig idag säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0