elva rader, ett farväl

tiden läkte mina sår och nu står du här igen, lika kapabel till att riva upp dom igen
du var ett, för längesen, avslutat kapitel i min livsbok
och även fast jag vet att du kommer med lögner, som på något sätt ska fylla ut din ensamhet
så kan jag inte låta bli att rikta mina tankar åt ditt håll
du säger att du blivit en bättre person, och vill ha "en andra chans"
problemet är att du är 6 månader för sen
du gav mig sex månader att inse vad du är för någon
det var för länge
jag ser rakt igenom din vackra yta
rakt ner till alla lögner och svek
tiden läkte mina sår, och du ska aldrig på chansen att riva upp dom igen

Kommentarer
Postat av: Anna

You go girl! Köra i helgen?

Puss Anna

2011-09-12 @ 20:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0