sober

det är söndag och ligga inne och dö står på schemat, och hockey såklart.
igår blev det en utgång utan sitt like och jag vill tacka de tre fina tjejerna som var där för mig.
har aldrig haft sån stor vilja att skrubba bort stanleys stempeln på handen, synd att skiten är omöjlig att få bort

har jobbat hela veckan och har nog aldrig varit såhär trött,
kan nog också bero på att jag sov hos J natten till igår igen och halv tre på natten bestämde han sig för att gå upp och baka en kladdkaka, för han var sugen. men det var ändå precis lika mysigt som förut.

Kommentarer
Postat av: Rebecca - väntar bebis i november!

Haha upp för att baka kladdkaka mitt i natten.. gillas!

2011-10-16 @ 20:42:23
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0