kunde jag vrida tiden tillbaka så skulle jag göra så mycket ogjort och ännu mer osagt

jag satt precis och läste igenom min blogg från den tiden då kärlek var det störta samtalsämnet, i mars-april. Jag upptäckte mig själv skriva hur modig och dum man blir när man är kär, hur man vågar säga vad man känner för en viss person utan att tänka så mycket, man vill bara få ur det liksom.
Då insåg jag också hur mycket den personen jag skrev om då faktiskt ändrade, eller kanske till och med förstörde mig när det gäller just love. jag har blivit rädd, feg, försiktig. finns ingen chans att jag skulle slänga ut mina känslor utan att noga titta vad som lurade runtom. visst kan det vara bra, men inte ofta. jag tolkas som blyg och tråkig.
skulle verkligen vilja tacka det asshole som ligger bakom det, så jävla mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0