i have no reason to be careful anymore

hemkommen från en helt spårad kryssning. det var så jävla roligt att kolla igenom bilderna på min kamera, alla tror ju som sagt att man är mingelfotograf med dendär kameran, den är proppad med bilder på random personer som posar, så himla kul! men det jobbiga är att jag varken är framför eller bakom den, undrar vad jag gjorde egentligen, mina vänner undrar det också för med dom var jag tydligen inte. det var en otroligt rolig kryssning med andra ord alltså! har även hittat massa sms från tre olika nummer i min mobil där det står "kom till min hytt" på typ alla. ibland lyckas man..
idag har jag jobbat ett elva timmars pass och jag kan säga så mycket som att jag är ganska trött just nu. gick och la mig halv 9 på torsdags morgonen och gick upp halv elva igen, knappt två timmars sömn alltså, men det var så jävla värt!
här har vi ett smakprov. direkt efter jag tog denna bild så böjde sig jokern fram och sa: "you're from tumba, I know you!" läskig kille!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0