it's a mystery because it's supposed to be, so stop trying to figure it out

ibland är det nog bäst att inte tänka så mycket, det blir ändå aldrig som man har tänkt sig. Så det gäller väl att ha så låga förväntningar på livet i allmänhet som möjligt. för då kan det ju nästan bara bli bättre, ellerhur? Det har jag lärt mig! eller nej, men jag har förstått det. Sen gäller det bara att faktiskt släppa alla tankar och låta det va och välkomna livet på bästa möjliga sätt, händer det så händer det. Jag menar, med så låga förväntningar, hur illa kan det gå?

Kommentarer
Postat av: Anna

NEJ!!! FÖRVÄNTA dig och KRÄV endast det BÄSTA eftersom att du FÖRTJÄNAR det och det som inte är gott nog åt dig i livet ber du helt enkelt att fara åt helvete vare sig det är jobb, killar, vänner, eller vad som helst. Att ha så låga förväntningar och nöja sig med det man får är alldeles för jävla medel svensson och skit trist och ett sånt liv vill du inte ha så hädanefter ska du förvänta dig ALLT!!

Puss

2011-11-15 @ 18:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0