bitar som helt plötsligt har blivit jobbiga

HR08
jag har suttit och kollat på datorskärmen ett bra tag nu utan att ha fått fram mer än ett ord, just HR08.
ni som vet, ni vet att man egentligen inte behöver säga mer, det talar för sig själv.
men jag ska iallafall försöka förklara mig så gott det går.
för tre år har nu gått ur tiden
men det känns som igår som det var första dagen och man såg alla nya ansikten och mer eller mindre började döma folk direkt.
misstag.
nu efter tre år kan jag iallafall säga att jag tycker om varenda en av er.
självklart finns det dom som man fortfarande inte känner så bra, synd.
vi har varit en väldigt splittrad klass under våra tre år tillsammans
det var egentligen inte förrän efter vår skiva som alla började bli mer och mer tighta
men jag vet inte om jag ska vara glad för det?
för det kommer bli så in i h e l v e t e jobbigt att säga hejdå, jag vill inte säga hejdå.
jag tänker inte säga hejdå
jag tänker säga "vi ses snart".
studenten kommer vara bland den lyckligaste dagen i alla våra liv
samtidigt som en del tårar kommer spillas
jag har bara tre dagar kvar tillsammans med er nu innan studenten
tre
det känns hemskt att säga
men jag ska göra dom tre dagarna till glada dagar
för ni har blivit en så pass stor del av mitt liv
och jag vill passa på redan nu att tacka er
tack för att ni har varit med och gjort mig till en bättre människa
evigt tacksam
jag älskar er

Kommentarer
Postat av: Mandish

Buhu :'( blir ju alldeles tårögd!!

2011-05-14 @ 10:44:00
Postat av: C

Uschh! ledsen i ögat! dem här tre åren har gått för fort :(

2011-05-14 @ 13:45:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0