J

mina axlar trycks ner så hårt och det gör ont! pga skola och jobb, mest skola. jag drunkar i plugg just nu.

dagar som denna då man känner att allt är hopplöst och orättvist, då lider man också av brist på inspiration när det kommer till att skriva. då har jag ett tips. man blundar, och trycker ner en tangent, den bokstaven det blir ska också bli den första bokstaven i det första ordet. efter de så kommer bara orden fram automatiskt, helt utan någon vidare ansträngning eller eftertanke. det är oftast då det man skriver blir som bäst också. själv fick jag bokstaven J, jag..
jag är fylld av så mycket känslor och tankar just nu, både bra och dåligt. det påverkar min sömn, för inte kan jag sova. jag vet verkligen inte hur jag ska klara av att uttrycka mig för att någon person ska förstå, för att du ska förstå. mitt hjärta bara bultar i bröstet, det bultar så hårt för den vill att du ska höra, den vill att du ska förstå utan att mina läppar behöver röras. det är dom hårda slagen och de djupa tankarna som gör så att jag förstår, jag förstår att detta är kärlek. gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0