jag var dålig och hade ingen kamera med mig på studenten.

studenten var det absolut roligaste jag har varit med om, från 04:30 på morgonen till 05:00 nästa morgon!
min klass är den absolut finaste som finns, sen var det några som tappa respekten där ett tag och tog upp människor på flaket som inte hade någon rätt att vara där, men efter polisen kom så löste sig allt och vi hade en fortsatt underbar åktur upp till sthlm där vi självklart badade i fontänen vid plattan!
sen möttes man av fin släkt här hemma och jag fick, pengar, champagne, en kokbok, smycken och en resa till thailand i studentpresent!
på kvällen drog vi upp till slutskivan på collage, men vid det laget var man nog för trött för att uppfatta vad som hände runt omkring.
31/5 2011 var och kommer alltid att vara den bästa dagen, en oförglömlig dag som jag kommer bära med mig resten av mitt liv! TACK till alla som var med och delade den dagen med mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0