Fall down five times, then rise up six

jag måste erkänna att på min senaste utgång kan det ha blivit några droppar för mycket, eller kanske några glas för mycket? jag har ångest och skäms över vissa beslut jag gjorde.. det skall aldrig upprepas! och det gjorde ju inte heller gårdagen så speciellt kul heller, låg på sängen och kollade på film ungefär till klockan 6 då veronica fick gå och köpa majskolvar, perfekt bakismat <3
och jag hoppas att det var fler än jag som såg söndagsfilmen "den utvalda" på femman igår, för den var fruktansvärt bra! 

imorgon börjar återigen en ny hård vecka på jobbet, det skrämmer mig inte, även fast jag är en värdelös stresshanterare, men jag lyckas och jag växer och det är jag glad över.
fast det skulle vara skönt med sommarlov.. det finns så himla mycket jag måste hinna med! tre veckor räcker inte till..
ett jävligt genomtänkt inlägg, men vad ska man göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0