vem lämnade vem? jag är inte över dig än.

hela lördagen och söndagen spenderades tillsammans med anna-karin och jennifer uppe i sthlm. Vi gick runt i sthlms gator på närmare två timmar för att hitta nattklubben Sommar, som redan var fullt med en mil kö utanför. så vi gick till en annan klubb och fortsatte på vår roliga natt!
På söndagen gick vi och kollade på Red bulls lådbilsrally, förvånande många kändisar! bland andra Wille Crafoord, det gjorde mig glad.
tack tjejer för det underbara sällskapet! <3
nu vill jag bara att denna jobbvecka ska vara över så jag kan dra till sthlm för ytterligare en utgång!
och på måndag planeras det en modellfotografering!? men vi får väl se hur det blir med den saken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0