a looser with power is the worst

nu är jag återigen lämnad ensam hemma, denna gång i fyra veckor.
ser fram emot tystnaden, lugnet, och avkopplingen.

så började mitt senaste inlägg, tills det tog stopp och det hamnade i utkast bland kanske 100 andra inlägg.
jag ser nu hur fel jag hade, att jag kunde se fram emot ensamheten.
jag har suttit hemma nu i två dagar, ensam med mina tankar. det är inte roligt
det känns helt plötsligt som jag måste ha ständigt sällskap, att ha någon nära helt enkelt.
när jag får semester på riktigt så kanske det blir bättre, har bara 4 dagar kvar nu och sen väntar 3 veckors ledighet. blev faktiskt lite på bättre humör idag också när lönebeskedet kom, det var mycket mer än vad jag hade väntat mig! score!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0