det är svårt att säga hejdå när det aldrig riktigt tog slut.

detta kanske kommer som en chock men jag lever faktiskt.
anledningen till dessa tomma veckor på bloggen är för att det har inte hänt nått särskilt spännande som jag kan skriva om. som jag nämnde i kanske mitt första inlägg så är jag inte en sån som skriver "idag var jag på stan, köpte två tröjor och gick hem". nej jag vill ju skriva något som ligger mig lite närmare om hjärtat. det gick bra i nån månad tills en kille drog iväg med mitt hjärta utan att lämna tillbaka det. sen dess har det mer eller mindre stått still här och jag känner inget behov av att skriva riktigt.
men okej, jag nämner väl några få tråkiga saker som har hänt.
- jag har fått tillbaka min nya mobil som var trasig när jag köpte den
- jag ska åka till Thailand och vara borta i en hel månad
- och jag ska åka till England i oktober för att se The Kooks spela på Manchester Academy.
tack för denhär gången.

jag ser ingen mening i att se på dig.
när jag vet att det är allt jag får
fast jag kanske skulle vilja mer
du är en sån som man antingen måste ha allt eller inget av
för allting där emellan
leder enbart till hjärtesorg.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0