jag vill vara vanlig, vad det nu är

julen verkligen sprang iväg i år, när man var liten så var det den bästa dagen på året!
nu är det en framtvingad dag då man helt plötsligt måste umgås och vara jätteglad. Don't get me wrong det var trevligt och jag är väldigt tacksam över alla mina fina presenter jag fick, men ja, jag är glad att det är över!
Jag jobbade juldagen och gick sedan ut till the strip, stod ensam i kö i en timme och 20 minuter med ett gäng as packade tjejer bakom mig som inte kunde stå själva så ena lutade sig på mig, det var svårt att försöka att inte klappa till henne..
Men men, nu är det kryssning på onsdag som gäller och en galen nyårsafton på lördag! Var i skärholmen med Jennifer idag och shoppade inför nyår! oerhört taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0