if i don't live today, i might be here tomorrow

det är lördag kväll och jag ligger inne, jag kan inte ens minnas sist jag gjorde det..
men denna vecka har jag jobbat 60 timmar och jag är rätt sliten just nu och ser fram emot en ledig söndag!
det är nog det jag menar när jag säger att jag är less på livet, jag jobbar för mkt. går upp, går till jobbet, kommer hem och går och lägger mig. jag vill ha spänning, känna någonting nytt, någonting. för detta börjar gå för långt.
men jag får bita ihop, och hålla ut julbord, för efter det väntar:
kryssning
nyårsafton
thailand
avicii
fylla 20
tomorrowland
och flytta hemifrån
kom igen 2012, kom igen!

Kommentarer
Postat av: Anna

Heja 2012 hejja hejja!!!

2011-12-07 @ 20:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0