You break my fucking heart Woody

hemkommen från sommarbio i Rålambshovsparken men ida jansson och miranda, de visade en dokumentärfilm om Håkan Hellström, bortsett från den brutala kylan så har det varit en höjdarkväll med mycket trevligt sällskap!
trött vill jag inte säga att jag är eftersom att jag fick mig en liten "powernap" då jag lyckades somna under filmen!
under tågresan hem var, förutom gamla minnen från lågstadiet, This is England 86' en stor del av samtalsämnet, det är alltså uppföljarserien till This is England. Det finns ingenting negativt att säga om varken filmen eller serien, de är helt enkelt bra rakt igenom! allt ifrån storyn till musiken till klädstil och frisyrer! Så nu ska jag iallafall kasta mig i säng och kolla på den serien!
sleep tight

Kommentarer
Postat av: ida

<3<3 !!

2011-08-22 @ 22:28:39
URL: http://farbeyondthevalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0