why do you wanna go and put stars in their eyes?

jag kan knappt minnas vad jag har gjort sen jag skrev sist
men en sak är säkert, jag var nog på årets roligaste och bästa match i gnesta ishall mellan ssk-timrå, 2-0..
en annan sak som är värt att nämnas är väl att jag har börjat övningsköra! andra gången jag körde så körde jag hela vägen hem till mig från nykvarn, var nära på att köra på min mamma och bror här utanför också!
jag och rebecca har också varit på en jättemysig middag hemma hos våra äldsta vänner Malin och Ida. Dom hade lagat god mat och så satt vi ute och snackade bara, suverän kväll!

Kommentarer
Postat av: ida

men fiiiiint!!! <3 hihi

2011-09-11 @ 22:21:06
URL: http://farbeyondthevalley.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0