vi är goda vänner, fastän mycket olika.

idag ska jag få sovbesök av världens bästa vän ida borup. kvällen ska bland annat spenderas med att baka pizza, snacka skit, snacka allvar, och andra tokigheter.
idas och min väskapshistoria är fin.
i sjätte klass hatade vi varandra enormt.
i sjunde klass började vi leka på rasterna.
i åttonde klass flyttade hon in i mitt skåp.
och i nionde klass hade vi helt enkelt den roligaste tiden tillsammans någonsin.
första året på gymnasiet träffades vi varje rast och smsa i princip hela tiden.
på sommarlovet blev det "bråk" och vi inledde andra året med sura miner och undvik.
men Ida Borup kan man inte länge leva utan och vi blev vänner igen precis lika snabbt.
jag skulle aldrig låta oss tappa kontakten.
som den tredje lät det hända.
här är en fin bild som Ida Borup gjorde till mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0