"where were you?" "i'm sorry i had to leave for a while" "no i mean why haven't you hold me? cause i can always feel you here, always, no matter where you are in the world" ♥

ibland bestämmer kärleken sig för att försvinna. att gå helt oförmärkt.
ibland bestämmer kärleken sig för att lämna, med ett riktigt avslut, och tårar.
men ibland, ibland så har kärleken inget val.
ibland tvingas kärleken att lämna, mot sin vilja.
att det finns människor, i ett litet rum med fula kostymer, som kan bestämma.
som kan bestämma att man måste säga hejdå
att dom kan tvinga en pappa att lämna fru och barn
helt ofattbart
och jag kan inte ens tänka mig hur någon av dom två måste känna sig nu
men jag hoppas
nej jag vet
att ni är starka


Kommentarer
Postat av: Rebecca

fint skrivet :)

2011-04-28 @ 16:06:52
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0