aldrig älskling, aldrig..

ni vet att eftersom jag är så kär i kärleken, då är det väl nästan självklart att jag inte tycker särskilt mycket om känslokalla människor, och sånna som ser kärleken som ett skämt.
och någonting som jag hatar mest av allt, som jag verkligen inte kan förstå överhuvudtaget är otrohet.
det är det sjukaste som finns när det gäller kärlek. det är för mig ofattbart hur man kan göra så mot en person som man är kär i och kanske älskar. jag blir arg när jag hör någonting om otrohet.
och jag, en person som absolut inte kan ljuga, eller vara dum på något sätt, och framförallt inte mot en person som betyder så in i helvete mycket för mig, det skulle aldrig falla mig in att kunna vara otrogen, aldrig! det spelar ingen roll hur full man är eller hur ledsen man är eller vad som helst! det skulle ALDRIG hända!
varför kan du inte förstå det..?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0