att kunna behålla sina vänner, är en större konst än att vinna dem.

i detta inlägg så hade jag faktiskt tänkt att skriva vad som ska hända under dagen, någonting som jag lovade mig att jag nästan aldrig skulle skriva ett inlägg om. fast som tur är så är det lite kärlek i det hela, så här kommer det:

idag, onsdagen den sjätte april är det dags för mig och min klass att tacka för oss och ställa till med den galnaste festen någonsin. studentskiva oh yes! finns ingenting som kan beskriva hur mycket jag längtar tills ikväll!
HR08, tre hela år med er nu, har det inte gått snabbt? jag tycker iallafall inte att det känns som snart tre år sen jag kom till klassen, helt ensam! men jösses vad jag har lärt mig mycket och växt som människa, tack vare er och många lärare! den här tiden har varit utan tvekan min bästa skoltid någonsin, vi har haft så roligt tillsammans. visst vi har inte gjort så där jätte mycket som en hel klass, vilket är synd. men man blir ändå glad i hjärtat under varje kökslektion, framförallt nu det sista året då vi har lämnat den omogna perioden med vattenkrig och annat trams.
ni får mig att känna att jag inte vill ta studenten. jag vill inte gå ut i "vuxenlivet", vi har det ju så enkelt nu.
många av er har jag kommit väldigt nära och blivit väldigt bra vän med, och så finns det vissa av er som man fortfarande inte känner så bra som man hade velat. tråkigt. för vi var en väldigt splittrad klass men jag kommer fortfarande att sakna varenda en av er!
så vad säger ni HR08, låt oss slå på stort i kväll så att ingen glömmer oss! och låt oss ta vara på de sista två månaderna vi har tillsammans! nu kör vi! ♥
HR08, ni är kärlek för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0