i don't want to give love the satisfaction of me still talking about it. No, i want it to wonder why i'm not.

när man vet att man gjort allt man kan så ger man sig rätten att ge upp.
då blir man kallad lögnare och att man döljer någonting bakom tystnaden.
jag förstår inte hur det kan vara fel att höra av sig och förklara sina känslor
när det tydligen också är fel att vara tyst.
vad är det du vill egentligen?
för jag vet vad jag vill
du vet vad jag vill!
men vad fan vill du?
nu skiter jag i dehär. att blogga om kärlek är inte kul längre, det är bara kul när det går bra. så nu slutar jag med detta. det lär hända att det blir nått sånt inlägg iallafall. men nu ska ni istället få läsa om mig på andra sätt, spännande va....?
som idag till exempel, var ute med tre fina tjejer, satt på ceasars uteservering, åt god mat och drack god öl. för att fira anna-karin som fyller nitton idag, stort grattis <3

Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Det var så mysigt! :)

när blir det nästa gång?

2011-04-25 @ 23:37:27
URL: http://kariknall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0