the best kind of love..

..är mellan två bästa vänner
jag älskar dig Ida Borup. Du är världens bästa vän och kommer alltid att vara det!
så många minnen och så många skratt vi har delat tillsammans, de kommer alltid att vara en del av mig!
Du är den enda människan som jag verkligen kan dela allt med, precis ALLT! och det är fantastisk!
jag älskar att vi är så pass lika att du alltid förstår mig, och att vi är så pass olika att du kan skälla på mig när du tycker jag är på väg att göra nått knasigt. även fast jag måste gå min egna väg ibland så lyssnar jag alltid på dig! det vet du!
jag kan aldrig få för mycket av dig, din glädje, dina tankar och ditt underbara skratt!
tack för att du finns

Kommentarer
Postat av: rebecca

ohh hur gör man ett rött hjärta??

2011-04-04 @ 19:00:22
URL: http://rebeccatherese.blogg.se/
Postat av: ida

jag älskar dig jesso! och tack för att du finns! :)

bäst att veta att du alltid finns där! :)

pusss! <3

2011-04-04 @ 20:53:15
URL: http://idajaoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0