like a fool I've trusted you, still I'm hopelessly in love.

ibland är det svårt att veta ens vad man själv vill.
när jag är i ett förhållande
så avundas jag mina singel kompisar, som kan göra i princip vad som helst
utan att behöva tänka på någon annan
utan att vara bunden till någon
men när jag är singel
så är jag avundsjuk på mina kompisar med förhållande
att veta att man alltid har någon där som älskar en
som saknar en
och som vill vara med en
det måste nog vara det bästa
bättre än ensamheten
beroende på vad man gör ensamheten till


skolan har börjat igen, det som kändes som sommarlov där för en liten stund..
det känns jätte konstigt och jätte jobbig
har så mycket att göra
borde inte sitta här
men snart är det över
bara fem veckor kvar
FEM!
och en av dom veckorna kommer jag spendera på MALLORCA
så alltså fyra ynka veckor kvar, sen är det över
föralltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0