if this was a movie you'd be here by now

Oh, lets pack a picnic and well go for a drive.
We'll go to a funfair and go on all the rides.
We'll climb up a mountain and well take in the sights,
We'll jump in a plane and fly, if you want you can come back to mine.
We'll drink some coffee and you can spend the night.
We'll do anything that makes you smile,
cause your smile is beautiful and it makes me happy,
cause your smile is beautiful and it makes me happy

så sitter man här igen, omfamnad av de vita väggarna och med värmen från två brinnande ljus. varje kväll är den andra lik, för det mesta. och jag har en tanke som snurrar runt i mitt huvud. jo, varför är man så rädd för att möta livet ensam? är det för att man är för feg och känner att man måste vara två mot en för att vinna? nja, jag tror nödvändigtvis inte att det är så. jag tror att man är starkare på egen hand, svaret är ju enkelt? som jag sa man kan inte vara förälskad och klok på samma gång. är det inte bättre att man är ensam då? så man inte tappar fokus.

Kärlek är stimulans för hjärtat under samtidig lokalbedövning av förståndet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0