hjälp

jag skulle vilja vara en kille för en dag.
bara för att få reda på hur dom tänker, om dom tänker alls.
vad dom känner, om dom känner någonting alls.
vad dom vill, om dom vill någonting alls.
om det är stor skillnad på tjejer och killar
eller om tjejer bara är bättre på att visa känslor?
jag hoppas det
men jag vet inte
jag vet ingenting

fast jag tror verkligen inte att det är som denna bild visar, vissa kanske men långt ifrån alla.
jag tror att innerst inne har alla killar känslor som vill ut, men alla kanske inte är lika bra på att visa dom.
och det är verkligen inte alla tjejer heller.
men jag vill bara veta hur en kille tänker, allt skulle vara så mycket lättare då, ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0