det finns inget vackrare än kärleken, och kärleken är du.

jag har fått frågan, varför blogga om kärlek? om något så uppenbart?
jag bara skrattade, uppenbart? vad betyder det? jag tycker inte att kärleken är uppenbar, jag tycker att den är stor men knappast uppenbar. och det var väl just därför jag valde att blogga om kärlek, för att det är en så pass stor del av vårt liv som vi unnas eller måste handskas med varje dag. dessutom så har jag själv en hel del tankar och frågor kring kärlek som är roligt att dela med sig av.
jag ville inte skriva som många andra, "idag var jag på stan och köpte en ny tröja." jag anser inte att det är intressant och läsa. däremot så är kärleken alltid intressant, vacker som trasig. det är så många som kan relatera till de tankar och känslor jag skriver, och som håller med mig. det finns säkert dom med finare tankar och funderingar, som jag gärna skulle vilja höra, det finns inget bättre än när man är så full av inspiration och kärlek så att det man skriver blir någonting bra och betydelsefullt. det finns dagar som jag har mer inspiration än andra, och därför inlägg som också blir finare och mer meningsfulla än andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0